Just open your eyes and see that life is beautiful

Hej på er! Idag har jag varit ute en sväng med Freddi, en stund sen man såg honom! Sen förde han mig till Jakke där jag tillbringade flera timmar, vi satt och pratade om hur det var förr, hur alla ändras och en massa annat, och kul var det! Sen cyklade jag mot storviken där jag träffade Nisse som ville ha tobak, som vanligt ... Nämen vi pratade & skrattade lite om allt och inget en lång stund, sen cyklade jag hem genom ett dött vikinga i blåsten och med hardcore superstars i öronen! Nu visar klockan på datorn 03:30 så nu ska jag sova, gonatt på er!
 
Jakkes favorit av alla 97 bilder vi klickade på mig (därav 90% misslyckade),
vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0