onsdag morgon, och jag kan inte sova

Hejhej! Just nu visar klockan 08:45 och jag är vaken, det är nog ganska ovanligt för att vara jag ... Tisdagskvällen spenderade jag med linus, sebbe & freddi, var en sväng till abc och sen tittade jag, linus & sebbe nån film. Efter filmen var slut så bestämde jag mig för att övernatta på linus soffa, mamma är ju inte hemma och jag är inte så förtjust i att sova ensam.
 
Linus sparkade upp mej från soffan typ halv 7 för han skulle till jobbet och han skulle föra hem mej, så tänkte jag gud vad skönt att få fara hem och sova ennu i några timma, tror ni jag har sovit nåt? Rätta svaret är NEJ. Jag har sovit typ 3 timmar inatt och ändå kan jag inte sova, så nu har jag kollat tv, ätit och väckt grannarna genom att sjunga & spela lite gitarr sådär passligt 8 på morgonen, dom älskar mej säkert ... Nu ska nog jag försöka sova en stund, ha det bra!
 
ey sådär btw så min frågestund håller ju på ennu, fan den höll jag på att glömma, några frågor till så får jag avsluta den, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0