En sån piercing vill jag ju ha!

Hejsan hoppsan! Har funderat över den där piercingen och jag tror faktist att det blir ... MEDUSA (mitten av övreläppen). Nu måste jag bara fixa nån som vill sticka en nål genom läppen på mig, men jag är ennu inte 100% säker, måste överväga ennu i några dagar, men det är såååå snyggt och dom flesta som kommenterade så tyckte ju medusa skulle passa mig bäst! Men de ju my face, my choice men de endå skönt att få höra andras åsikter för det gör det aningen lättare att bestämma sig :)
 

Kommentarer
Postat av: -

om du ska göra en piercing, låt inte en kompis göra den, gå till en professionell piercare, om dom sticker fel kan du få väldigt fula ärr eller infektioner osvosv, själv gjorde jag tungpiercing vid valhalla i vasa för 2 år sedan och jag har allrig haft problem med min piercing, inte ens under läkningstiden. katja som piercar där är väldigt bra och där är dom väldigt seriösa. Ditt val såklart men jag skulle aldrig låta en vän sticka en nål genom min läpp, bara en sekunds tvekan när dom sticker igenom den kan göra att de går väldigtväldigt fel.

Svar: Joo jag är nog noga med vem som gör piercingen, men hon som antagligen ska göra den åt mej har gjort många piercingar och har riktiga kanyler, tång osv. Nog vet jag att det är bättre att fara till ett proffs men ska jag vara ärlig så har jag inte råd att betala 60 euro för att nån ska köra en nål igenom läppen mig ... Jag tror nog min piercing blir bra, jag litar på hon som ska laga den åt mig, du kan fast kika in på hennes blogg, www.learninghowtofly.blogg.se :)
Jenni

2012-06-27 @ 14:31:01
Postat av: Stefhanie

Go for it. Medusa kan vara sjukt snyggt!

Svar: Yep! Hoppas den blir bra bara :)
Jenni

2012-06-27 @ 14:57:12
URL: http://riewe.blogg.se/
Postat av: elfina

jag tar de "vuxnas" parti. NEJ! förstör inte ditt vackra ansikte. Jag gillar inte piercingar alls..

Svar: Tack för det med vackert ansikte! Jag ser inte det som att förstöra om man lagar en piercing, utan jag tycker att med piercingar så får man fram sin personlighet en aning :)
Jenni

2012-06-27 @ 15:43:41
URL: http://elfinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0