Do you ever feel like breaking down?

Hejsan, idag har varit i skolan & sen på stan som vanligt. Sen hemma och göra pannacotta för mamma ville bjuda sina vänner på det, lite extrapengar tjänade jag där! Sen dansträning, koncentrationen låg på noll så det var nog sämsta dansträningen i år!

Efter dans for jag ut och köra med freddi och linus, efter nån timme förde vi linus hem, hämtade matias som kom hem från milin och sen var jag & freddi ut och köra i några timmar till, bl.a till replot, stan, abc och en massa andra ställen, jo men nu ska jag sova för imrn är det jobb 16-20.15, sov gott ni!


gammal


Kommentarer
Postat av: anni

var jobbar du? :)

2012-03-11 @ 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0