my life, my choices

Hejsan, idag har jag varit i skolan, men skolkade sista 3 timmarna igen, duktit jenni! Men vad kan man då man känner sig allmänt undernärd och mår illa. Sen for jag till stan en stund och satt med lite människor i det varma vädret, men sen fick mamma komma efter mej när jag började känna mig aningen svimfärdig, så då blev det att snabbt fara hem och äta!

Sen har jag varit duktig och släpat ut mopeden ur garaget, okej då kanske var det mamma som gjorde det, så blev det till att fara efter nisse, och han skulle förstås till Mcdonalds i Prisma, tjockis ... Sen satt vi i GWs Waynes en bra stund och drack kaffe och te, så måste jag ju bara tvinga med nisse till Cubus, stackarin! Sen for jag och nisse till mej, vi drack cocis och pratade skit typ. Sen blev jag tvingad att för hem honom då det var mörkt och kallt, lite synd om mej? Nåja där hade ni min dag i "korthet", en jävla stor applåd till den som orkade läsa allt! Men nu ska jag gå och sova, gonatt på er!


en såndära gammal arkivbild bjuder jag på idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0