Never give up

Hejsan, jag har varit trög med att blogga IGEN ... Men ni lär väl överleva, antar jag. Men iallafall så såg min helg ut såhära:
FREDAG: Ingen skola så jobb från 16-20, efter det for jag hem för jag hade så jävla hård migrän. Men med min superbra medicin och nån timmes sömn så försvann huvudvärken. Sen om jag inte minns fel så var nisse här och tittade på american pie.

LÖRDAG: Jag sov typ 4 timmar, steg upp och skulle till jobbet till 10, lite försenad blev jag men det skyller jag på linus, hehe. Jobbade från 10-16, så var jag hemma en stund och så förde linus mig till crisu så satt vi nu där hela kvällen och kollade film.

Idag har jag inte gjort nånting vettigt, ute och kört med linus en stund och sen till linus för att titta nyaste HIMYM och nu sitter jag hemma och tråkar, men nu ska jag kolla på skor & kläder, ha det bra ni!

Höga sneakers Converse ALL STAR STARS & BARS HIHöga sneakers Converse ALL STAR SEASONAL HIHöga sneakers Converse ALL STAR SEASONAL HIHöga sneakers Converse ALL STAR CORE HIHöga sneakers Converse ALL STAR CORE HIHöga sneakers Converse ALL STAR CORE HI
åh jag vill ha nya converse! och visste ni att jag får mina billigar för jag kan köpa från barnsidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0