Bra start på veckan!

Hej på er! Min vecka har faktist börjat rätt så bra, först vaknade jag brevid min sötis, vi steg upp och åt frukost, han for till skolan och jag traskade iväg till gymmet :) Det var riktigt skönt, där var typ max. 5 pers så man fick träna i lung och ro! Nu kom jag just ur duschen, och så kanske jag råkade märka att nån jävel har stulit mitt balsam, 2 veckor sen var det min primer som var borta men den hittade vi igår, som tur. Men det blir nog att seriöst flytta ut härifrån då man inte ens får ha sina saker i fred ... 
 
Men nu ska jag fixa mig lite, och sen traska iväg mot butiken för att köpa saft, sköt om er! 
 
1306937-11-1351528290518_large
 
hittade bilden på we♥it.com, så rantakunto 2013 here I come! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0