You could walk straight through hell with a smile

Hejsan! Jag fick lite klagomål idag av en viss person (som nog vet vem hon är), att hon inte har nåt att läsa så bara för hennes skull så ska jag skriva ett fint och långt inlägg hit ju! Jaa, jag vet inte riktit var jag ska börja, iaf så har jag varit här i Vasa nu sen fredagen och tillbaka till Pargas så far jag väl på fredag eller måndag beroende på om jag orkat packa ihop alla saker här hemma till flytten och hur mycket jag saknar min pojkvän :) Sådär annars är väl allt helt okej, livet rullar på som vanligt. Jag & mamma ska flytta, jag söker lägenhet i Pargas osv. inte så mycket intressant vet ni. 
 
På lördagen var jag och färgade håret, IGEN. Lilla blondin Jenni tröttnade på att vara brunett för jag insåg att blondiner har aningen roligare ändå, så blonda slingor it is! Jo och söndag så blev det att säga byebye till Crisu som for iväg till England i 6 veckor, kommer nog att sakna han lite, men mest synd är det ju att nu får jag inte träffa Masa (hans chihuahua) på läääängen :( Haha, bra kompis här hej! 
 
Så idag for jag in till stan för att shoppa lite med Maija, det blev 2 tröjor & facewash. Annars pratade vi en massa, åt subway och skvallrade som två fjortisar över varsin vanilla latte at Aschan, så idag har det alltså varit en måndag av den lite bättre sorten! Men nu ska jag kolla ett gammalt HIMYM avsnitt och sen småning om sova, puss & gonatt! 
 
 533984_299190953523976_2040270818_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0