Don´t you worry child

Hejsan, den här helgen har tillbringats i Vasa, fredag amarillo och lördag så chillade vi bara ju! Söndagen var ganska åt helvete, jag panik packade, for med tåget 15:20, missade bussen till Pargas pga att VRs tåg är heeelt åt fittan så thanks för att jag fick sitta en timme ensam i ösregn ... Men då jag kom fram kändes allt lite bättre ju då man fick träffa sin pojkvän och alla (fulla) kompisar! + Det som gjorde min söndag ennu värre var att jag glömde precis allt mitt smink i Vasa och jag planerade att inte komma tillbaka förrens halloween men kanske mamma vill skicka allt på posten :) Men nu ska jag flitigt arbeta vidare, tjohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0