I wish I was strong enough

Hejsan, idag har jag faktist varit till skolan och bara en halvtimme sen! Men jag var inte så länge där för man ska tydligen inte säga "sii dej!" till en lärare, och kanske inte naistenhakkaaja heller, hups ... Nåja sen var det brandövning som gällde, skitkul... Sen var nico snäll nog att ge en kortare tungpiercing åt mej så jag måste väl få den bytt idag också :)
 
Idag blir det väl att packa ner lite nödvändiga saker och traska mot pojkvännen där man då ska tillbringa hela helgen, så de är ju kul :) Nu sitter jag och överväger vad jag ska göra med min medusa (piercingen jag har i övreläppen vetni) för om jag börjar servitör så får jag inte ha i den så det kanske skulle vara bäst att ta bort den men neeeeeej, den är ju så fin :( Men kanske det ändå skulle vara bäst för sen skaver ju lite på framtänderna ... Men nu ska jag äta och fundera vad jag måsta ha i helgen, pusshej!
 
Ha kvar den eller inte, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0