uttråkad & trött tjej här hej!

Hej på er! Jag har haft en riktigt lugn helg, luggit hos pappa och tittat tv & sovit alldeles tillräckligt! Igår var de då back to Pargas, så efter en jobbig tågresa så väntade vi 2 timmar i åbo med ansku & emil på att nico skulle hämta oss .. Trötta och glada kom vi fram till internatet, packade upp sakerna och åt, sen drog vi iväg till pojkarnas internat och tillbringade resten av kvällen där, det flippade ur lite för vissa men annars var det skoj!
 
Just nu sitter jag i skolan och håller på att dö. Nå nej, men det börjar vara nära, min rygg värker och jag vill bara sova .. Men nu ska jag koncentrera mig på nåt vettigare, vi hörs & sköt om er!
 
Kuva: Den långa väntan på att slippa till Pargas .. Ft. @anzzcu & Emil  http://instagr.am/p/PFFkdarW1U/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0